AnunciPublicitat PPC

Què és el CTR a "Yandex. Directe"? Índex de CTR

Diuen que la publicitat - és un negoci molt lucratiu. No obstant això, molts principiants poden discutir amb això. Els seus pressupostos de publicitat s'estan fonent davant dels nostres ulls, xocant amb una estranya figura: CTR. Resulta que el factor més important inclosa en l'algoritme de càlcul de la CPC. Anem a tractar d'entendre el que el CTR "Yandex. Direkt" i com fer amics amb ell. El problema, segons els experts, mundial. La comprensió d'aquest factor s'estalviarà molts diners en una campanya publicitària i més diners.

Unes paraules sobre "Yandex. Direkt"

Internet - és la plataforma més popular per anunciar el seu producte o servei. Es fa servir una varietat d'empreses les activitats es limiten a l'organització de la interacció entre aquells que volen informar-se sobre, i els webmasters, que són les persones que proporcionen el seu propi lloc per als anuncis.

Les majors oportunitats en aquest negoci en els motors de cerca. Aquestes són les empreses dedicades a la creació d'un programari especialitzat. Vostè està constantment davant d'ells en la recerca de qualsevol informació.

"Yandex. Directe" és una de les empreses de publicitat més populars a Internet en idioma rus. S'organitza sobre la base de la companyia que va crear el motor de cerca del mateix nom. "Yandex. Directe" ofereix als anunciants i els propietaris de llocs web (webmasters). En primer lloc gastar diners en una cosa que es donin a conèixer, aquests últims reben una petita part d'ells per proporcionar els seus propis llocs.

Servis, la seva unió entre si, per descomptat, regeix el procés. S'ha de mantenir constantment un equilibri entre l'anunci i faci clic. En cas contrari, seguir i els anunciants i administradors web. I els visitants senten que els seus serveis no són prou qualitativa i van a un altre motor de cerca. Internet - una zona altament competitiva. Ara que vostè entén el que es declara el tema de discussió, es pot anar al centre de la qüestió. Llavors, què és el CTR "Yandex. Directe"?

normes

S'ha d'entendre que les persones involucrades en la publicitat, i molt. Utilitzen, per tant, les mateixes frases clau competeixen entre si. I actua com a àrbitre "Yandex. Directe". Educació, organitzat per l'empresa, dóna alguna informació sobre això, però no prou.

El propòsit de "Yandex" - els actius productius. Es crea regles que permeten a cada anunciant per prendre tant com sigui possible. Per exemple, el preu d'una camarilla de "Yandex. Directa" pot diferir d'anuncis similars. "Àrbitre" no està mirant a la quantitat que està disposat a pagar, i una revisió dels consumidors. És més important per a les persones que creuen l'anunci.

Si enteneu aquest punt, a continuació, esbrinar el que el CTR en el "Yandex. Direkt" i com afecta el pressupost, que serà més fàcil. Un cop més, l'empresa no importa la quantitat de diners que està disposat a donar, si els anuncis es creen lleig o no l'interès públic. Es busca obtenir de cada un una mica més, en el sentit de les seves activitats.

Què és el CTR a "Yandex. Direkt"

En el suport tècnic descriu aquest concepte és bastant assequible. CTR (clic through rate) és un indicador de la bandera CTR o un anunci. La fórmula de càlcul inclou dos indicadors: el nombre de conversions i impressions. CTR - és privada entre ells. És a dir, per aconseguir-ho, ha de clics dividit per les impressions. No obstant això, no tot és tan simple.

En primer lloc, "Yandex" no va tenir en compte immediatament aquesta xifra. En decidir quins anuncis es centra en primer lloc en el CTR predit. I com "Yandex" rep les dades - en realitat ningú entén. El mateix suport tècnic va explicar que se centra en el rendiment mitjà de campanyes publicitàries similars, tenint en compte el karma del lloc (si n'hi ha).

CTR real comença a ser considerat només després d'un cert nombre d'impressions. Per exemple, haurien d'haver estat en 2016 a ser de com a mínim 400. El cost per clic al "Yandex. Direkt" depèn d'aquest indicador. El més petit, el més car serà l'anunci.

unitats de publicitat de classificació lògica

Vegem un exemple que mostra com la taxa d'CTR - CTR. Vostè i jo som dos d'anunciant. Un està disposat a pagar 20 rubles. per cada acció del client, la segona sento per aquests fons. Va dir que el preu de 10 pàg.

Les seves campanyes s'executen per un temps. Com a resultat, "Yandex" ha vist els primers cent impressions rebudes 5 clics. La seva CTR - 5%. El segon anunciant passar la seva campanya molt millor. Que per les mateixes cent impressions rebudes CTR - 15%. Ben fet!

I que al mateix temps guanyat Yandex? A partir de la primera: 20X5 = 100R. El segon: 10x15 = 150R. Qui és rendible? És evident per a qualsevol perquè els anuncis mostren la mateixa quantitat de temps. Però amb un anunciant més econòmic, però laboriós, "Yandex" es torna més. Per tant, el cap a enganyar-se a si mateixos serà no, donar prioritat a aquest addicte a la feina. I com un bo - un menor cost per clic.

Només afecta el pressupost CTR?

Els anunciants estan constantment tractant d'ajustar a la "Yandex. Directe". L'educació per a aquells que volen iniciar el seu propi negoci està millorant. Per aconseguir un resultat, i que no es cremi, ha d'estar interessat en nous productes, l'estudi de l'experiència d'altres. Per exemple, fa algun temps es va fer evident que "Yandex" ha reaccionat a tota la campanya, i no en una pancarta separada. Analitza com minuciosament expert paraules clau recollit, ja que s'utilitzen en crear anuncis.

A més, "Yandex" recull la informació sobre cada nom de domini. Si és desfavorable, es parla de 'lloc de Karma ". Afecta els resultats de cerca, per tant, augmenta el preu d'un clic. Aprendre en concret, si hi ha una cosa negativa sobre el seu lloc, només es pot de forma experimental. Cal crear dos anuncis idèntics, el que porta a una adreça diferent. Pel preu, el servei proposat s'encarregarà del que tenia millor actitud.

Com augmentar el CTR?

Especialistes tenen una gran quantitat d'opinions sobre aquest tema. La majoria d'ells s'inclinen a pensar que s'ha de treballar a través de l'anunci. Per començar a recollir totes les pistes possibles. La seva qualitat "Yandex" ha d'analitzar quan comprovar la seva campanya. El millor les paraules clau, menor serà el preu. Aquest experts han trobat en la pràctica.

El segon lloc en la millora de la presa CTR de l'anunci en si. Els termes clau per ser el títol i el text. Ha de ser citat en crear una campanya. "Yandex" entén aquest signe que el desig de fer publicitat en l'ocurrència exacta de la paraula. Això elimina les impressions addicionals, no objectiu. Per tant, no redueix el CTR.

Les paraules buides

Hi ha una funció de servei que li permet no mostrar anuncis en determinades consultes. Se'ls anomena "paraules buides". Per exemple, desitja anunciar-se capes. Per descomptat, totes les sol·licituds amb aquesta paraula ha de calcular i adoptar. Quan vostè té les frases de paraules clau, llegiu atentament. No és segur que serà un "arengada sota un abric de pell" i molt més. Aquestes sol·licituds si no estan prohibits, reduiran la nostra puntuació, udorozhat tota la campanya. És a dir, quan la creació de la publicitat és més important per elaborar frases clau.

selecció de públic

També un punt important. "Yandex" s'ha centrat en les frases més importants. No obstant això, no tot el que escriu les sol·licituds tenen els diners o la capacitat de comprar béns o serveis de comandes. Aquesta part de l'audiència s'ha de tallar. Per a aquesta ubicació allà a l'edat, la ubicació geogràfica. No necessita la gent de Magadan va veure un anunci per a la venda de flors a Ialta? No van a gastar un cèntim en ells, la possibilitat que aquestes persones no tenen. A causa de que novament ha de mirar de prop als quals vostè ofereix els seus serveis. Fer un retrat d'un comprador probable per a ell i guiada. A continuació, "Yandex" li donarà una gran CTR, però la pròpia campanya - un ingrés seriós. Bona sort!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ca.delachieve.com. Theme powered by WordPress.